Ana içeriğe atla

Microsoft Yaz Okulu için başvuru zamanı!

Öğrencilerin uygulama geliştirmeyi öğrenmelerine yönelik olarak her sene düzenlenen Microsoft Yaz Okulu’na başvurular başladı.

Türkiye'deki tüm üniversitelerin bilgisayar mühendisliği bölümü ve ilgili bölümlerinden öğrencilere açık olan Microsoft Türkiye Yaz Okulu, bu yıl 3 - 28 Ağustos 2015 tarihlerinde Microsoft Türkiye İstanbul ofisinde gerçekleşecek. Yaz okulunda Microsoft Türkiye ekibinin yanı sıra Türkiye’nin farklı sektörlerdeki önde gelen şirketlerin yöneticileri ve akademisyenler de öğrencilerle bir araya gelecek.
Microsoft Türkiye Yaz Okulu için 11 Mayıs 2015 tarihine kadar başvurular devam edecek. Başvuru sonuçları 25 Mayıs 2015 tarihinde açıklanacak. Başvurularda başvuru öncesi Windows Store’da uygulama yayınlamış veya Microsoft Azure servislerini kullanan herhangi bir platformda geliştirilmiş uygulama (IoT, Oyun, Araç, eklenti, Ofis ürün eklentisi vs.) sahibi öğrencilere öncelik verilecek.
1429610821_microsoftyazokuluafis.jpg
Program başvuru sürecinde, katılımcıların yaz okulu boyunca geliştirecekleri projelerin raporunu hazırlamaları ve Microsoft ile paylaşmaları gerekiyor. Projelerini geliştirirken birbirlerinden ve hocalarından yardım alabilecek olan katılımcılar, program sonunda ise projelerini Microsoft çalışanlarına ve bilişim dünyasındaki önemli firmalara sunma imkanı bulacaklar.
Ayrıca, yaz okuluna katılan ve anlatılan konular üzerine yapılacak dönem sonu sınavında başarılı olanlar öğrencilere 'Başarı Belgesi' de verilecek.
Microsoft Türkiye Yaz Okulu 2015’e bu adresten 11 Mayıs 2015 öncesine kadar başvuru yapılabilecek. Sonuçlar ise 25 Mayıs 2015 tarihinde bu linkten açıklanacak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Facebook ve diğer sosyal uygulamalar bizi dinliyor mu ?

Merhabalar  Bu konuyu Sayın Murat GÖÇE nin twitterda attığı bir gönderiden sonra yazmak istedim. Açıkcası uzun zamandır da gönderi paylaşmadığımı fark ettiğim tekrar bu mecrayı hareketlendirmek istedim.  Öncelikle sosyal medya uygulamalarından ve çalışma mantığından bahsetmek gerekirse; Öncelik olarak sizi yeni kişiler ile tanıştırmaktansa sizin tanıdığınız kişiler ile aynı ortamı kullanmayı hedeflerler. Bunu yapabilmek için kullandığınız sosyal medya uygulaması mobil ise telefon rehberinize yani kişilerinize veya mail adres defterinize erişmek ister. Bu uygulamayı mobil değilde masaüstü kullanmak isterseniz kayıt olurken kullandığınız mail adresinize yada diğer sosyal medya hesaplarınıza erişmek ister.  Ugulama öncelik olarak kendi bünyesinde sizinde iletişim halinde bulunduğunuz kişiler ile ortak alanı oluşturmak ve kendi veri tabanında mail yada telefon numarası olmayan kişileride uygulamayı kullanmak için davet sistemini kullanmanızı sağlamaktır. Çoğunluk olarak bu tü...

Girdiğimiz Siteler Takip mi Ediliyor?

Girdiğimiz Siteler Takip mi Ediliyor? Avrupa Birliği, internetin denetimi ile ilgili yakın zamanda uygulamaya giren yeni kurallar getirdi. En çok dikkat çeken maddelerin başında, internet sitelerinin 'cookies' yada 'çerezler' olarak bilinen ve kullanıcılara ait bilgileri kaydeden yazılım programlarını, siteyi ziyaret eden kişilerin bilgisayarlarına yüklemeden önce izin istemek zorunda kalmasını sağlayan madde var. Peki koskoca AB'nin internet sitlerinin çerezleri ile ne işi var da böyle bir zorunluluk getirdi? İnternet siteleri birkaç farklı sebepten ötürü bizim bilgisayarımızda bazı bilgileri tutuyor. Bunların içinde en önemlisi oturum bilgilerini saklamak. Facebook, tweeter veya mail siteleri gibi oturum açılan sitelerde ilk girişte sizden kullanıcı adı ve şifrenizi sorduktan sonra sizin siz olduğunuzu anlayabiliyor. Fakat daha sonraki yaptığınız her işlemde işlemi yapanın siz olup olmadığınızı tekrar sormuyor. Bir session bilgisi oluşturuyor ve bunu size gönderiy...

80'lerde reklamlar

Mintaxla Canım Mintaxla:  80'li yıllardaki eğlenceli reklamların kendine has yüzleri, şarkıları, dansları bir döneme damgasını vurdu. 80’lerde reklamların şimdikilere göre daha eğlenceli olduğunu düşünen bir kitle var. Haklılar mı, bilinmez ama kesin olan bir şey varsa o da o devrin reklam filmlerinin oldukça komik oldukları. Markaların ürünlerini tanıtmak için giriştikleri birbirinden ilginç çabalar, 80’li yıllarda çocuk olanların hala zihninde. Kendine has yüzleri, reklam kontrastındaki abartı, reklamlardaki karakterlerin üçte ikisinin bağırarak şarkı söylemesi o dönem reklamlarının olmazsa olmaz özelliklerinden. Fiyatı şöyle, temizliği böyle :) Örneğin o yılların ünlü TV dizisi Kuruntu Ailesi ile başlayan sonrasında Derya Alabora’nın da dâhil olduğu  Mintax  serisi gibi. “ Mintaxla Canım Mintaxla ” sloganı günümüzde bile efsane olmuş bir reklam terimi. Hatta yeni serileri bile çekildi. Bu kez düzenlemiş reklam şarkısı ile birlikte… Yine 80’li yılların en...